مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه تلویزیونی "زنده باد زندگی" شبکه دوم سیما گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید الگوهای فکری و فرهنگی متناسب با شرایط روز را بکار ببندیم.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۶۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا، علی اکبر رضایی اظهار داشت: کشور در جهت توسعه اقتصادی در چارچوب یک چشم انداز روشن، اهداف مشخصی را نیز دنبال می کند؛ ولی در حوزه اجرا چون با اعمال سلایق مواجه می شویم نتایج دلخواه هم به طور کامل حاصل نمی شود.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی و همزمان با تغییر رویکرد توسعه ای در بخش تولید از مونتاژکاری به نوآوری و خود اتکایی دستاوردهای خوبی بدست آمده است در عین حال نواقصی هم مشاهده می شود.

رضایی تصریح کرد: باید هشدارهای اجتماعی را برای دریافت دقیق مسائل و مشکلات و همچنین راهکارهای برون رفت آن ها را جدی بگیریم.

مشاور وزیر صمت ادامه داد: کشور ما قطعاً به اهداف توسعه ای خود دست خواهد یافت و در صورت توجه دقیق تر به گام های برداشته شده می توانیم به آینده امیدوارتر نیز باشیم.

این مسئول با تاکید بر ضرورت کاهش فاصله قدرت به عنوان شاخصی مهم در راستای ارتباط سازنده میان دولت و مردم، گفت: هر اندازه که منابع و منافع در چارچوب قوانین قرار گیرند میل به اعمال سلیقه شخصی کاهش بیشتری خواهد یافت و نتایج بهتری هم حاصل می شود.

ارسال نظرات