خبرهای داغ:
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: جشن بزرگ آزادگان به منظور تکریم آزادگان سرافزار، 26 مرداد ماه در محل مرکز همایش‌های بین المللی تبریز- شهرک خاوران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۶۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین قدوسی در جمع خبرنگاران، با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به منظور تکریم آزادگان سرافزار، با همکاری موسسه فرهنگی پیام آزادگان، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی را در دست اجرا دارد. 
  
 وی افزود: رزمندگان دلیر کشور در دوران اسارت هم اسوه‌های مقاومت بودند و مایه سربلندی کشور را در جبهه‌ای دیگر فراهم کردند و به همین جهت اکرام و احترام به آن‌ها، وظیفه‌ی همه ماست. 
حجت الاسلام حسین قدوسیبا اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن، آن‌ها را چراغ‌هایی روشن و افروخته در بازه زمانی تاریک جنگ تحمیلی و اسارت معرفی کرد. 
  
وی بیان کرد: در قالب برنامه‌، شاهد صعود گروه آزادگان سرافزار به قله سهند خواهیم بود، همچنین مسابقات ورزشی ویژه و همایش خانوادگی و جشنواره بادبادک‌ها نیز در عینالی ویژه فرزندان آزادگان در 22 مرداد ماه برگزار می‌شود. 
  
حجت الاسلام قدوسی با بیان این‌که بازگشت آزادگان به کشور، دل خانواده‌های بسیاری را شاد کرد و توانست زمینه را برای عزم ملی جهت سازندگی کشور آماده کند، گفت: امید است با انجام این اقدامات بتوانیم دل این ایثارگران تلاشگر را شاد کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها