شهید؛ والاترین مکبّر آزادگی است

فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) گفت: خورشید، بزرگ ترین مؤذن صبح است و شهید، والاترین مکبر آزادگی؛ و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگاربسیج از زابل، یادواره بیست پنج شهید طایفه سیاسر با حضور سردار گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و فرماندهان نواحی زابل، فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع)، طایفه سیاسیر، امام جمعه شهرستان زابل و مسئولین سطح شهرستان در  ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل برگزار شد.
 
سردار  سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان، فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) وی بیان داشت زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: رهایی، محصول دل سپردگی مردان جهاد، به عالمی فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل‌های زمین را درهم می‌شکند. پس سلام بر شهدا که ایستاده می‌میرند.

سردار آبسالان ادامه داد: راز جاری ماندن شهدا چیزی جز جوشیدن از چشمه‌ای به نام عشق نیست، شهادت، کلاس همیشه دایر حرکت است که تمامی انسان‌ها را در هر برهه زمان، در خویش ثبت نام می‌کند و شهدا، محصلان برگزیده این مدرسه اند.

فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان ادامه داد: شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند.
 
این مسئول اظهار داشت: شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان همواره بیداری هستند که شهیدان،مسئولیتی ممتد را در لحظه لحظه زندگی مان بر عهده ما نهاده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار