مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ برنامه در دهه امامت و ولایت در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۱۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: از عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است که به همین مناسبت در سطح ۲۰ شهرستان برنامه‌های مختلفی اجرا می شود.
 
وی با اشاره به این مطلب که ویژه برنامه های این دهه با محوریت مردمی و با رویکرد حضور مردم و حوزه‌هایی که مردم محور است اجرا خواهد شد، افزود: ۲۱ برنامه در ایام دهه امامت و ولایت  با صد‌ها فعالیت در این زمینه است،  که تکایا و هیات مذهبی در زاهدان در سطح مساجد میادین و پارک‌های منتخب جشن‌های را  برگزار خواهند کرد.

بزمانی بیان کرد: در تمامی مساجد جامع و مساجد دیگر جشن‌های محوری‌ها خواهیم داشت، تبیین مفاهیم غدیر  در قالب خطبه خوانی غدیر در سطح مساجد در طول دهه امامت و ولایت و زیارت امین الله و جامعه کبیره که مفاهیم بلندی در حوزه امامت و ولایت دارد از دیگر برنامه های اجرایی در این دهه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در شب میلاد امام هادی به بحث زیارت غدیریه خواهیم پرداخت، برگزاری شب شعر کارگاه آموزشی غدیری. همایش‌های مردمی غدیر همایش تبیینی مباهله، بازسازی واقعه غدیر در ۸ شهرستان خطبه خوانی غدیر برگزاری مسابقات ورزشی اعطای جهیزیه به جوانان حاشیه شهر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی گفت: رساندن پیام غدیر با شعار لبیک یا رسول الله از دیگر برنامه‌ها است که امیدواریم همه در هر موقعیتی که هستند این خطاب پیامبر را به همه برساند.
ارسال نظرات