خبرهای داغ:
مديرعامل گروه صنعتي تراکتورسازي ايران با بيان اينکه اين تجهيزات در سخت ترين شرايط تحريم، تهيه و راه اندازي شده است، اظهار داشت: اين ماشين آلات به عنوان پيشرفته ترين تجهيزات روز دنيا از کشورهاي مختلف همچون آلمان، چک، تايوان و چين و سازندگان داخلي خريداري شده است.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۲۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ابوالفتح ابراهيمي  افزود: اين دستگاه ها شامل 181 دستگاه CNC مي باشد و بقيه دستگاه های انتقال مواد، خطوط مونتاژ و CMM براي سنجش ابعاد و اندازه قطعات را شامل مي شود که براي تهيه اين ماشين آلات، مبلغي بالغ بر يک هزار ميليارد ريال هزينه شده و با بکارگيري آن در خطوط توليد و مونتاژ، ضمن افزايش تيراژ توليد، ارتقای کيفيت قابل توجهي نيز ، در محصولات نهايي مجتمع ، قابل مشاهده خواهد بود.

وی با اشاره به اينکه امروز تراکتورسازي ايران عليرغم بي مهري برخي از مسئولين ، به تعالي و رقابت انديشيده و به جرگه توليدکنندگان ممتاز تراکتور در جهان پيوسته، اظهار داشت: ما تا کنون مانند خودروسازن براي مشتريان، گارانتي يک ساله مي داديم و الان به دوسال ارتقا داده ايم و حتي به فکر ارتقای آن به سه سال هستيم و اين ناشي از کيفيت محصولات و اعتمادي است که به توان کيفي و فني آن داريم.
محمداسماعیل سعيدی؛ نماينده مردم تبريز، اسکو و آذرشهر در مجلس شوراي اسلامي نيز با بيان اينکه امروزه تراکتورسازي تبريز افتخار و گل سرسبد صنعت و توليد در شمالغرب وحتي کشور مي باشد، افزود: در شرايطي که دولت تعرفه ناچيزي براي تراکتور لحاظ کرده و تحريم هاي ظالمانه مخصوصاً براي تراکتورسازي ايران در جريان است، چرخاندن چرخ هاي توليد و ارتقای کيفي آن ، به ويژه آنکه با اشتغال و امنيت شغلي و پايدار پرسنل اين مجموعه معظم نيز به همراه است، در اين برهه واقعاً يک شاهکار است .
 استاندار آذربايجان شرقي نيز به عنوان سخنران بعدي اين مراسم، ضمن ابراز حمايت از اين مجموعة با ثبات، پشتيباني از چنين مجموعه هايي را جز افتخارات و وظايف همه مسئولان عنوان و بیان کرد: امروزه در اين شرايط سخت بايد همه در دست هم داده و از توليد و رونق آن حمايت جدی کنیم چراکه راهکار عملي قطع وابستگي، همين حمايت از توليد و صنعت ملي است.
محمدرضا پورمحمدی در پايان اظهار داشت: اگر امروزه ما شاهد رونق توليد و توسعه در تراکتورسازي ايران هستيم بواسطه تلاش هاي سخت کوشانه مدير عامل اين مجموعه هست که بايد همگی قدردان چنين افرادي باشيم.
در پايان مراسم ميهمانان از بخش هاي مختلف کارخانجات توليد، مونتاژ و تجهيزات به روزرسانی شده اين واحد بزرگ صنعتي بازديد کردند.

ارسال نظرات