معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: هدف حوزه اطلاع‌رسانی سپاه قدس گیلان و مشخصاً خبرگزاری بسیج انتقال صحیح اخبار و اطلاعات و بیان عملکرد گسترده سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی است.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۴۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روح‌الله پوراسماعیلی روز گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران در رشت با بیان اینکه خبرنگاران فریادگر بیداری جامعه و بیان کننده حقایق آن هستند اظهار داشت: اصحاب رسانه و خبرنگاران با قلم و گفتار خود روح امید را در جامعه زنده می‌کنند و با همین ابزار‌ها در کنار دفاع از حقوق مردم در راه روشنگری و مبارزه با فساد گام برمی‌دارند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه هدف حوزه اطلاع‌رسانی سپاه قدس گیلان و مشخصاً خبرگزاری بسیج انتقال صحیح اخبار و اطلاعات و بیان عملکرد گسترده سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی است افزود: اقدامات سپاه قدس گیلان در حوزه‌های یاد شده چشمگیر است و سعی داریم مجموعه این فعالیت‌ها را به نحو مطلوب انعکاس دهیم.

وی از نگاه ویژه فرماندهی سپاه قدس گیلان به حوزه اطلاع‌رسانی سخن گفت و ضمن تأکید بر انتشار اخبارمحرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی سپاه در سطح جامعه ابراز داشت: سپاه قدس گیلان در مناطق صعب‌العبور و بخش‌هایی که مردم آن از امکانات اولیه زندگی نیز محروم مانده‌اند حاضر است و مشغول کمک‌رسانی به مردم است.

پوراسماعیلی ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه گمیشان گلستان توسط سپاه قدس گیلان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این فعالیت‌ها در مناطقی که اهل سنت در آن ساکن هستند در حال انجام است بنابراین اطلاع‌رسانی دقیق اخبار آن می‌تواند توطئه خباثت‌گونه دشمنان را علیه انقلاب اسلامی خنثی کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات