خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی اظهارداشت: شاخصه اصلی گروه‌های جهادی ایجاد روحیه مطالبه گری است چراکه حضور طیف‌های دانشجویی علاوه بر اقدامات عمرانی، از مسئولان دستگاه‌های مختلف نیز مطالبه گری می کنند.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۵۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

محمد اسکندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  افزود: نکته مهم گروه های جهاد همراهی و همکاری مردم با آنهاست چراکه تا حمایت و همکاری مردم نباشد، اثرگذاری جهادگران به طور کامل محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به تقسیم بندی جهادگران خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی فعال به دو قسمت اصلی تقسیم می شوند، جهادگران جغرافیا محور که قبلا هدف را انتخاب کرده و به مدت سه تا پنج سال در محل مورد نظر مستقر می شوند و تمامی مشکلات عمرانی و اقتصادی منطقه را رصد کرده و طی این مدت به برطرف کردن آن‌ها مشغول می شوند.

اسکندری ادامه داد: بخش دیگری از گروه‌های جهادی، محله محور و خدمات رسان می باشند. به طوریکه این افراد در گروههای 5نفره تقسیم بندی شده و با همکاری با مسئولین پایگاه و مساجد، مشکلات محله را حل می کنند. خوشبختانه استقبال مناسبی هم از این طرح به عمل آمده و تمامی پایگاه‌های بسیج  در این مورد فعال هستند.

وی از اجتماع عظیم گروه‌های جهادی سراسر کشور خبر داد و گفت: این اجتماع سراسری چهارشنبه در حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

اسکندری اضافه کرد: اخیرا تعدادی از اعضای گروه‌های جهادی به دیدار رهبر انقلاب رفته و گزارشی از اقدامات خود را خدمت معظم له بیان داشتند و ایشان نیز با استقبال و تاکید بر حضور مستمر این جهادگران، پیامی را مرقوم داشته اند که در اجتماع سراسری جهادگران قرائت خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا افزود: پیام رهبر انقلاب نقطه عطفی برای بسیج سازندگی خواهد بود چراکه کارهای جهادی به همراه مطالبه‌گری در عرصه های مختلف همراه خواهد بود. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها