همایش بسیج رسانه با حضور مسئول بسیج رسانه سپاه الغدیر یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۷۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ همایش بسیج رسانه با حضور جناب آقای گل محمدی مسئول بسیج رسانه سپاه الغدیر یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه فرماندهی ناحیه ضمن تبریک اعیاد قربان وغدیرخم، یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی داشت و اهمیت رسالت خبرنگار را در این دانست که در اوج تحریم‌ها و مسائل دشوار کشور امید را در دل مردم زنده نگه دارند و با شناخت و تحلیل درست، به موقع قلم بزند و از بسیج رسانه به عنوان ظرفیت و تولید سرمایه اجتماعی نام برد.
در ادامه جناب آقای گل محمدی اظهار داشت: قدرت اطلاعات، ارتباطات و رسانه در عصر امروز اوضاع جامعه را مدیریت می کند و هدف بسیج رسانه را ایجاد همگرایی توصیف کردند.
وی انتظارات رهبری از رسانه‌ها را که اول نقد و نظارت منصفانه، دوم تبادل آرا و افکار و اندیشه‌ها و سوم مطالبه گری هست یاد آور شدند و منشور اخلاق رسانه‌ای را در پرهیز از بد اخلاقی‌ها و اطلاع رسانی شفاف بیان کرد.
همچنین مسئول محترم بسیج رسانه سپاه الغدیر در بحث‌های پایانی جلسه به اصحاب رسانه  خاطر نشان کرد؛ خبرنگار باید صبور، نگاهی راهبردی و در تراز انقلاب اسلامی باشد.
در آخر از جمعی از خبرنگاران فعال در عرصه بسیج شهرستان با هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات