خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اگر مسئله ولایت فقیه نبود دشمنان این مرز و بوم مملکت اسلامی را خیلی وقت ها پیش از بین می بردند.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۹۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قریشی در آیین بزرگداشت دهه ولایت در عجب شیر، با تاکید به ضرورت و اهمیت ولایت فقیه افزود: ولایت فقیه شمه ای از ولایت ائمه معصومین(ع)ست و اگر امروز امام معصوم(ع) حکومت می کرد انسان به کمال می رسید.

وی با اشاره به فضایل حضرت علی (ع) تشریح کرد: برای امام علی (ع) فضیلت هایی هست که غیر خدا کسی نمی تواند بشمارد و اگر کسی این فضیلت ها را بنویسد، گوش کند و یا در مجالس ذکر کند این به منزله توبه هست و خداوند گناهان او را خواهد بخشید.

حجت الاسلام قریشی آیه ای از قرآن در مورد انفاق قرائت و بیان کرد: انفاق در راه خدا همچون کاشتن یک دانه از گندم است که هفتصد برابر آن را خدا می رساند بنابراین مومنین در این کشور اسلامی باید در صف اول انفاق کنند ها باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به نیاز جامعه به آرامش روانی اشاره کرد و افزود: ذکر خدا را باید ورد زبانمان باشد که فطرتا انسان را به آرامش می رساند.

در پایان این آیین حجت الاسلام قریشی با مردم عجب شیر دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها