رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهروداز برگزاری بیش از ١٠ برنامه در این اداره به مناسبت هفته دولت برگزار خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۷۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
برگزاری بیش از ١٠ برنامه در هفته دولت شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان، درجلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در سالن جلسات این اداره اظهار کرد: همزمان با هفته دولت، برنامه‌های مختلف فرهنگی وهنری درسطح شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.
وی افزود: یکی از وظایف ما نمایش دستاورد‌های دولت درحوزه فرهنگی و هنری، همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر می‌باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: در همین راستا این اداره همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی را به مناسبت هفته دولت در نظر گرفته است.
مهدیان در ادامه گفت: نمایشگاه دستاورد‌های فرهنگی و هنری، نشست خبری، فضا سازی محیطی، عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای نمایش تئاتر و طنز، بازدید از مراکز تحت پوشش، محفل شعر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران تحت پوشش این اداره، ورکشاپ هنر‌های تجسمی، ارائه بلیط نیم بهاء سینما به هنرمندان وکارکنان دولت، تجلیل از کارکنان نمونه، اهدای کتاب و... از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته می‌باشد.
لازم به ذکر است، دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است و در این هفته به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت نیز گرامی داشته می‌شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها