خبرهای داغ:
مسلم امینی-خوانسار
تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: گام دوم انقلاب زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) و تشکیل دولت به معنای عام و رسیدن به تمدن اسلامی در عین تقویت روحیه امید برای عموم مردم است.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۹۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار حمید باقری در سلسله نشست های بصیرتی و روشنگری  با موضوع تبیین منطق مقاومت از منظر بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: گام اول انقلاب زمینه ساز گام دوم بود و بسیاری از پیشرفت ها و دستاوردهایی که در گام دوم انقلاب مد نظر است تا حدودی در گام اول اجرا شده و برنامه گام دوم تکمیل کننده آنها بوده و در راس آن  انقلاب اسلامی و نظام سازی آن است.

وی افزود: گام دوم انقلاب زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) و تشکیل دولت به معنای عام و رسیدن به تمدن اسلامی در عین تقویت روحیه امید برای عموم مردم است.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی منطق مقاومت را برای دولت و انقلاب اسلامی ضروری دانست و با اشاره سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مقاومت و سازش هر 2 هزینه دارند و هزینه سازش به مراتب از هزینه مقاومت بیشتر است.

باقری اقتصاد مقاومتی را از قول مقام عظمای ولایت بهترین راه مقابله با جنگ اقتصادی دانست و عنوان کرد: ایران از لحاظ امکانات ژئوپولوتیک، جغرافیایی، نیروی انسانی کارآمد و غیره در حد و اندازه بسیار خوبی قرار دارد که می توان با استفاده از این ظرفیتها و تکیه بر منطق مقاومت بر جنگ اقتصادی غلبه کرد.

وی با اشاره به اتفاقات و امکانات ایران در زمان جنگ تحمیلی گفت: مقاومت و وجود روحیه امید تحت راهنمایی ها و رهبری های مدبرانه حضرت امام(ره) از عوامل اصلی پیروزی ما در آن زمان بود. آن زمانی که نه فقط عراق بلکه چندین کشور ابر قدرت دنیا بر علیه ایران کمر همت بسته بودند.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی در پایان گفت گفت: با دقت در تک تک بندهای بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش خالصانه در راستای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری می توان بر تمام مشکلات کشور غالب شد و به پیشرفت ها و دستاوردهای بیشتری دست پیدا کنیم.

گفتنی است در پایان این برنامه با پرسش و پاسخ بین حاضرین در برنامه و استاد جلسه به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها