خبرهای داغ:
کانون بسیج رسانه و هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه شهرستان اسفراین آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۰۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، طی مراسمی در مجتمع فرهنگی کانون جوانان بسیج اسفراین و با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین، اصحاب رسانه و خبرنگاران و نماینده سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی به طور همزمان دفتر کانون بسیج رسانه اسفراین راه اندازی شد و هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه این شهرستان هم به طور رسمی آغاز بکار کرد.

در این آئین با اعطای احکامی جداگانه، "حسن نیکزاد فشانجردی" از چهره های پیشکسوت رسانه ای  رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه اسفراین شد و "سید مصطفی نجفیان" از فعالان رسانه ای جوان اسفراین، مدیریت کانون بسیج رسانه در اسفراین و مسئولیت کارگروه رسانه و فضای مجازی مرکز هم فکری و هم اندیشی بسیج این شهرستان را عهده دار شد.

"طاهر رستمی" فرماندار اسفراین برآیند راه اندازی و تشکیل دفتر کانون بسیج رسانه در این شهرستان را هم گرایی رسانه ای دانست و بر پیگیری و تحقق اهداف این مهم از مسیر ایجاد موج رسانه ای به عنوان رسالت رسانه ها تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار "مهدی الهی راد"  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین هم از تکمیل حلقه رده های اقشار گوناگون بسیج در این شهرستان با راه اندازی دفتر کانون بسیج رسانه اسفراین خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها