برنامه‌های دهه امامت در ۳۶۴ شهر و روستای استان بوشهر برگزار می‌شود

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر از برگزاری ۶۰ برنامه در دهه امامت خبر داد و گفت: اطعام غدیر، قرائت شعر غدیر، اجرای سرود غدیر، مشاعره علوی، مداحی و مولودی خوانی، ازدواج جوانان، توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقه‌ای از متن خطبه غدیر نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۲۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

کارگر از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در روز غدیر خبر داد و گفت: این برنامه در مصلی جمعه بوشهر ساعت ۱۱ برگزار می‌شود و برنامه‌هایی همچون عمامه گذاری طلاب، مداحی، تواشی و مسابقه شعر خوانی در آن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین کارگر دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: بنیاد بین المللی غدیر در آغاز دهه ۸۰ تشکیل و راه اندازی شد که این مجموعه در استان بوشهر یک سازمان مردم نهاد می‌باشد و هیچ ارتباط و تشکیلات حکومتی ندارد.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر هدف این بنیاد را دفاع از ارزش‌های دینی و اعتقادات مذهبی و در نهایت پایداری جمهوری اسلامی با بهره گیری از قرآن و احادیث و روایات پیامبر و ائمه اطهار در جهت اثبات حقانیت امامت و ولایت امیرالمؤمنین(ع) و نهادینه کردن عید غدیر در جامعه عنوان کرد.

وی افزود: دشمن تبلیغات وسیعی در ایجاد شک و تردید برای جوانان می‌کند و می‌خواهد پایه‌های اعتقادی جوانان در دینشان و ارزش‌های مذهبی را خدشه دار و ضعیف کند، پس در مقابل دشمن از خود و اعتقادات دینی و ارزش‌های مذهبی دفاع کنیم.

سردار کارگر با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد در طول سال مستمر است افزود: این بنیاد در ۲۷ شهر از شهرهای استان دفتر نمایندگی دارد و ائمه جمعه رئیس بنیاد غدیر در شهر هستند و در مرکز استان نماینده ولی فقیه رییس آن است.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر گفت: بنیاد غدیر علاوه بر شهرها در ۳۳۷ روستا رابطین بنیاد غدیر دارد که برنامه‌ها را در روستاها متناسب با شرایط آنجا اجرا می‌کند.

وی از برگزاری ۶۰ برنامه در دهه امامت خبر داد و گفت: اطعام غدیر، قرائت شعر غدیر، اجرای سرود غدیر، مشاعره علوی، مداحی و مولودی خوانی، ازدواج جوانان، توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقه‌ای از متن خطبه غدیر نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.

کارگر از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در روز غدیر خبر داد و گفت: این برنامه در مصلی جمعه بوشهر ساعت ۱۱ برگزار می‌شود و برنامه‌هایی همچون عمامه گذاری طلاب، مداحی، تواشی و مسابقه شعر خوانی در آن برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر از توزیع پنج هزار پرس غذا در روز عید غدیر در مصلی بوشهر خبر داد و گفت: علاوه بر این ۱۲ مسجد برای پخت و توزیع غذا اعلام آمادگی کردند.

وی بیان داشت: سال گذشته تعداد ۸۱ هزار پرس غذا در روز غدیر در سطح استان بین مردم توزیع شد و امسال پیش بینی می‌کنیم این آمار به ۱۰۰ هزار عدد برسد.

پایان خبر/

ارسال نظرات