بازدید آیت الله صفایی بوشهری و سردار رزمجو از:
آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه به همراه سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از روند ساخت خانه محرومین توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۳۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

بازدید آیت الله صفایی بوشهری و سردار رزمجو از فعالیت های بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، بسیج سازندگی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در سال های اخیر فعالیت های مختلفی در راستای کمک به محرومین و نیازمندان در سطح شهرستان بوشهر با همکاری گروه های جهادی انجام داده است . از جمله اقدامات مهم آن احداث و تعمیر خانه،مسجد در چغادک،دویره احمدی،کره بند وبندرگاه ،برگزاری کلاس هایی در زمینه آسیب های اجتماعی و کارگاه اقتصاد مقاومتی،ایجاد اشتغال و کار آفرینی و ... می باشد.

صبح امروز نیز آیت الله صفایی بوشهری و سردار رزمجو از روند ساخت منزل نیازمندان در بندرگاه بازدید کردند و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از عملکرد بسیج سازندگی احساس رضایت نمود همچنین از بسیج سازندگی، گروه جهادی شهید ابوتراب عاشوری که در این پروژه همکاری نمودند تشکر و قدردانی کرد.

این مقام مسئول در ادامه از بسیجیان خواست که در این کار خیرخواهانه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا گوشه ای از مشکلات نیازمندان برطرف گردد و مسئولین نیز همکاری لازم را در جهت پیشبرد این اقدامات موثر با دستگاه اجرایی داشته باشند .

شایان ذکر است از 10 باب منزل که در دست احداث هست برخی از آن نیزدر هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

فعالیت های بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر

فعالیت های بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر

 

پایان خبر/

ارسال نظرات