خبرهای داغ:
مسئول اجرای جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «غفاری» همدان:

مهم‌ترین هدف جوانه‌های صالحین پیوند نوجوانان با مسجد است

مسئول اجرای جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «غفاری» همدان گفت: مهم‌ترین هدف جوانه‌های صالحین پیوند بسیجیان و نوجوانان با مسجد است.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۵۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

مهم‌ترین هدف جوانه‌های صالحین پیوند بسیجیان و نوجوانان با مسجد استمسعود قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوی کوهنوردی جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «غفاری» حوزه شهید مبارکی همدان اظهار داشت: وجود شور و نشاط و شادابی و تندرستی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوران نوجوانی است که کوهنوردی سهم بسزایی در این امر مهم دارد.

وی افزود: جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «غفاری» در کنار برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و جلسات آموزشی با اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی از جمله کوهنوردی و شنا توانسته است در راستای ایجاد نشاط در نوجوانان و جوانان گام بردارد .

مسئول اجرای جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «غفاری» همدان ابراز داشت: همه ما وظیفه داریم در راستای تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان تلاش کنیم و افرادی انقلابی و متدین برای آینده انقلاب و نظام‌ اسلامی تربیت کنیم.

وی با اشاره به اجرای این برنامه‌ها برای جذب و تثبیت نوجوانان تصریح کرد: مهم‌ترین هدف جوانه‌های صالحین پیوند بسیجیان و نوجوانان با مسجد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار