همایش «یزد؛ شهر قرآن، نماز، کودک و خانواده» با حضور مربیان قرآنی برگزار و در حاشیه این همایش از مادر شهید رجبی که بانی چاپ کتاب «شهر نماز» و اهدای آن به کودکان تفتی شده بود، تقدیر شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۵۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، همایش «یزد؛ شهر قرآن، نماز، کودک و خانواده» ویژه مربیان قرآنی مؤسسات و مراکز آموزش کودک در استان با حضور مهدی فاضلی، طراح دوره‌های تربیت مربی قرآنی کودک و نفر اول جشنواره آموزش قرآن به کودکان در محل تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.
در حاشیه این همایش کارگاه ارتقای مربیان قرآنی کودک برگزار و مباحثی از جمله آموزش مفاهعیم قرآن و روخوانی قرآن کریم ارائه و تجربیات مربیان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
این همایش یک روزه با هدف ضرورت رشد و ارتقا مربیان کودک و با رویکرد آموزش حفظ قرآن با بازی ویژه مربیان تمامی مراکز کودک محور برگزار و کارگاه حفظ قرآن با بازی و کارگاه ارتقای مربیان قرآنی کودک از جمله برنامه‌های این همایش بود.
یادآور می‌شود در حاشیه این همایش و با حضور ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مادر شهید رجبی به جهت اینکه بانی چاپ کتاب شهرنماز شده و در راستای فرهنگ سازی اقامه نماز این کتاب به کودکان شهر تفت اهدا شد، تقدیر شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات