خبرهای داغ:
دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی و سرپرست دارت شهرستان بهار گفت: درب مجموعه دارت بر روی تمام علاقمندان باز است و آماده هر گونه همکاری با علاقمندان را داریم و آماده برگزاری مسابقه دارت در تمام ادارات شهرستان هستیم .
کد خبر: ۹۱۶۵۲۶۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

آمادگی برگزاری مسابقه دارت در ادارات شهرستان بهار را داریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، یک دوره مسابقه دارت به مناسبت هفته خبرنگار و دهه ولایت توسط انجمن‌های ورزشی و انجمن دارت شهرستان بهار با همیاری شهرداری و شورای اسلامی بهار و حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار برگزار شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه برگزاری مسابقه دارت اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی شهرستان بهار اظهار داشت: این مسابقه با برنامه‌ریزی انجمن دارت شهرستان برای مدیران روابط عمومی ادارات و خبرنگاران فعال شهرستان برگزار شد.

مجید چراغی با بیان اینکه هیئت انجمن‌ها بالغ بر 17 انجمن و یک کمیته زیرمجموعه دارد، بیان کرد: از ورزشکاران، مربیان و داوران شهرستان دعوت می‌کنیم تا در راه‌اندازی انجمن‌های زیرمجموعه ما را یاری کنند تا بتوانیم هرچه بهتر ورزش‌های زیر شاخه را در شهرستان بهار راه‌اندازی کنیم.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان بهار و سرپرست دارت شهرستان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: درب مجموعه دارت بر روی تمام علاقمندان باز است و آماده هر گونه همکاری با علاقمندان را داریم و آماده برگزاری مسابقه دارت در تمام ادارات شهرستان هستیم.

محسن صالحی ابراز داشت: مسابقه دارت برای آزادگان به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز آزادی این عزیزان با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان در دو مرحله برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: مرحله اول در اداره بنیاد شهید در تاریخ ۲۳ مرداد ماه برگزار و مرحله دوم در محوطه اداره ورزش در روز سالروز که ۲۶ مرداد ماه است در ساعت ۳۰:۱۷ برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان بهار گفت: برای ترویج ورزش مهیج و شاد دارت در محلات برنامه‌های بسیاری داریم، اما بدون حمایت مسئولین این کار بسیار سخت است.

گفتنی است؛ در پایان این مسابقه به نفرات برتر لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد و از خبرنگاران فعال با اهدای لوح سپاس و شاخه گل توسط لطیفی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات