خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان با بیان اینکه جهادگران بسیجی سرمایه های اصلی کشور هستند ، افزود : رفع محرومیت و همچنین کمک به ترویج فرهنگ کار و تلاش با روحیه و نگاه جهادی گذرگاه امین عبور از بحرانها هستند.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۷۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار حسن ملک حسینی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان صبح امروز چهارشنبه 23 مرداد ماه اظهار کرد : بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت 1379 برابر دستور مقام معظم رهبری جهت پر کردن خلا جهاد سازندگی ایجاد شد.

ملک حسینی افزود : یکی از اهداف اصلی تشکیل بسیج سازندگی  بکارگیری جوانان پرشور و با نشاط در کمک به رفع محرومیت و همچنین کمک به ترویج فرهنگ کار و تلاش با روحیه و نگاه جهادی بود نه نگاه اداری.

وی تصریح کرد :  در ادامه با ایجاد اقشار مختلف در بسیج  گروههای جهادی قشری از قبیل دانشجویان ، دانش آموزان ، فرهنگیان ، پزشکان ، ادارات ، ورزشکاران ، اصناف  وغیره بصورت تخصصی شکل گرفت و انسجام و سازماندهی گروههای جهادی و هماهنگی های بیشتر قانونی نیز بیشتر شد .

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان خاطرنشان ساخت : در همین راستا فعالیتهای گروههای جهادی نیز گسترده تر و تخصصی تر در موضوعات کشاورزی . دامپروی و پزشکی ، صنعت و ... دنبال شد.

ملک حسینی تاکید کرد :  بعد از فرمان و ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی جهادگران بسیجی در این امر ورود کردند  و منشا بسیاری از خدمات در جامعه و روستاییان و محرومین شد و در حال حاضر با هدف ساخت پروژه های زودبازده و عام المنفعه مشغول فعالیت هستند .

وی با بیان اینکه جهادگران بسیجی سرمایه های اصلی کشور هستند ، افزود : امروز در بحرانهایی نظیر سیل و زلزله می بینیم که جهادگران بسیجی بدون هیچ مزد و ادعایی ، خالصانه کار می کنند و این رویکرد است که می تواند گره گشای مشکلات مردم در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها باشد .

ملک حسینی یادآور شد : مردم قدردان جهاد گران بسیجی هستند و عمیقا باور دارند خدماتی که توسط این قشر ارائه می شود قربت الی الله است ، خصوصا اینکه در جریان سیل گلستان دیدیم که جهادگران بسیجی چگونه با تمام وجود به مردم خدمت می کردند .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها