مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قشم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قشم،گفت:فرهنگ غدیر در حقیقت توجه به امر ولایت است.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۷۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در آستانه عید بزرگ غدیر در جمع کارکنان این ناحیه گفت : اهمیت غدیر در حقیقت توجه به امر ولایت است حجت الاسلام والمسلمین امید درویشی افزود غدیر آنقدر اهمیت دارد که خدای متعال بعد از 23 سال مجاهدت های پیغمبر (ص) چه در مکه و چه در مدینه می فرمایند : رسالتت با ابلاغ این حکم انجام داده اید « یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته » ای پیغمبر ابلاغ کن آنچه که ما به تو نازل کردیم اگر این کار را انجام ندهی رسالتت را کامل نکردی یعنی آن همه فداکاری ها ، آن همه هدایت بشری که آن بزرگوار انجام داده همه آنها در گرو ابلاغ این حکم است .
 
وی خاطر نشان کرد : معلوم می شود مسئله امامت ، مسئته بسیار مهمی است که همگان باید بدان توجه کنند و خواوند متعال می فرماید : ای پیغمبر امروز دین شما کامل شد ، امروز نعمت بر شما تمام شد و امروز راضی شدم نسبت به دین اسلام و دین اسلام را امروز بعنوان دین پذیرفتم .
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فشم یادآوری نمود : تمام کمال دین اسلام بستگی به غدیر دارد و امروز باید همه عالم و جهان اسلام با تأسی از غدیر و ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) در جهت اجرای عدالت در همه عرصه ها تلاش کنند و همه مسئولان نسبت به مسئله غدیر توجه کنند .
 
وی در پایان گفتند : در روز غدیر مجموعه ی سپاه پاسداران ناحیه قشم با مشارکت های نهادهای انقلابی بویژه بسیج مردمی نمایش اجرای غدیر را در شهرستان قشم بصورت باشکوه برگزار خواهند کرد . و از همه ی علاقمندان و عاشقان ولایت و امامت دعوت بعمل می آید
ارسال نظرات