خبرهای داغ:
امام‌جمعه پردیسان بابیان این‌که جهادگر بسیجی یک نیروی انقلابی کامل است، گفت: رهبر انقلاب همواره از برگزاری اردوهای جهادی حمایت کرده‌اند چراکه خود ایشان یک جهادگر و مجاهد بسیجی هستند.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۹۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اجتماع عظیم جهادگران بسیجی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: انقلاب ما بر اساس جهاد پدید آمده و درواقع جهاد یک فرهنگ و نظریه است.

وی ادامه داد: نظریه‌ای که بر مبنای بذل و بخشش بوده و انسان قدرت و استعدادش را در اختیار دیگران می‌گذارد و با توجه به اعتقاد و التزامی که به آرمان‌ها دارد خودش را درواقع وقف دیگران می‌کند.

قوامی تصریح کرد: در جهاد انسان تمام انرژی خودش را وقف می‌کند، زمان و مکان معنا ندارد و علاوه بر این دستمزدی وجود ندارد چراکه معامله برای خدا است.

وی بابیان این‌که جهادگر از ائمه و اهل‌بیت، طلب عاقبت‌به‌خیری می‌کند، تأکید کرد: وقتی ائمه اطهار را زیارت می‌کنیم می‌گوییم ما شهادت می‌دهیم که شما بهترین جهاد را عملیاتی کردید که نشان‌دهنده اهمیت این فریضه در اسلام است.

امام‌جمعه پردیسان ابراز داشت: بسیج هم یک فرهنگ خدایی است که در آن شور و نشاط آمادگی وجود دارد و همه متعهدین به یک‌جهت و آهنگ حرکت می‌کنند.

وی بابیان این‌که بسیجیان دارای انگیزه‌های بالا هستند، بیان داشت: بسیجیان همواره در یک صف واحد هستند و هیچ‌گاه از مسیر حق و ولایت خارج نمی‌شوند.

قوامی تصریح کرد: روحیه جهادی زمانی که بافرهنگ بسیج آمیخته می‌شود یک پدیده‌ای عجیبی درست می‌شود که ثمره آن حفظ، توسعه و تداوم انقلاب است.

وی بابیان این‌که جهادگر بسیجی یک نیروی انقلابی کامل است، تأکید کرد: انقلاب را با روحیات مقطعی و فصلی نمی‌شود نگه داشت بلکه باید یک روحیات مداوم و مقاوم وجود داشته باشد که به‌واسطه آن به‌خوبی به اوج برسیم و اهداف انقلاب را حاصل کنیم.

قوامی تصریح کرد: جهادگر بسیجی محل التقای دو فرهنگ عالی است که دشمن را به حاشیه می‌راند و در این زمینه حدومرز نمی‌شناسد.

وی تقویت روحیه جهادی در کشور را خواستار شد و گفت: از آثار روحیه جهادی این است که می‌توان با اتکای به آن پیچ اقتصاد را محکم و اقتصاد مقاومتی را عملی کرد.

قوامی بابیان این‌که رهبر انقلاب یک جهادگر و مجاهد بسیجی است، افزود: رهبر انقلاب زمانی که می‌فرمایند انقلابی باشید به این معنی است که جهادگر و بسیجی باشید.

وی تجمع امروز در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را مورداشاره قرارداد و بیان داشت: حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، نماینده امام هادی (ع) و درواقع یک جهادگر بود به همین علت تجمع در حرم مطهرش به‌تن‌هایی الهام‌بخش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها