خبرهای داغ:
آیت الله العظمی علوی گرگانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار کشور است.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۰۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله العظمی «علوی گرگانی» در دیدار رئیس و ستاد اعضای بازسازی واقعه غدیر که امروز (چهارشنبه ۲۳ مرداد) در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار کشور است و در عرصه‌های مختلف خدمات فراوانی برای کشور ارائه کرده است.

این مرجع تقلید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم عید غدیر تأکید کرد و افزود: اگر بتوانیم دهه ولایت را همانند اهل بیت (ع) تبلیغ کنیم، به موفقیت فراوانی دست خواهیم یافت.

وی تصریح کرد: اهل بیت (ع) از ما می‌خواهند مردم را با عمل نیک دعوت کنیم. عمل نیک سبب می‌شود نه تنها فرزندان و آشنایان بلکه حتی مخالفان ما نیز تحت تاثیر قرار گرفته و به سوی دین و مذهب ما گام بردارند.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: در عربستان به شیعیان به دلیل انتساب به امام جعفر صادق (ع) لقب جعفری داده اند و ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که آن‌ها نیز به سوی مذهب جعفری سوق پیدا کنیم.

وی با اشاره به اهمیت هنر اظهار داشت: با هنر می‌توان کیفیت بسیار خوبی از ولایت را به معرض نمایش قرار داد.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساخت: وقتی انسان خیمه‌ای داشته باشد و از دشمن خود در خیمه پذیرایی کند دشمن مطمئنا تحت تاثیر قرار گرفته و به تعریف و تمجید می‌پردازد.

وی از خمیه ولایت به عنوان بهترین خیمه در جهان یاد کرد و گفت: باید از این دهه به خوبی مراقبت کنیم و از اینکه چنین تشکیلاتی داریم که به تبلیغ واقعه غدیر می‌پردازد، خدا را شاکریم.

آیت الله علوی گرگانی خواستار گسترش تشکیلات بازسازی واقعه غدیر شد و افزود: ما در این راستا در کنار شما قرار گرفته و به حمایت و تقویت شما می‌پردازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها