مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: خدمات بی منت به مردم توسط کارمندان بسیجی را مصداق بارز کار جهادی دانست و از زحمات این حوزه تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۱۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در جمع جمعی از فرمانده حوزه و اعضای شورای حوزه شهید رجایی(ره) سپاه ناحیه اراک اقدامات این حوزه در ادرات را قابل تقدیر خواند و گفت:  کارمندان بسیجی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تاکنون برداشته اند و از نمونه های آن می توان به حضور فعال آنها در صحنه دفاع مقدس و جنگ اقتصادی و فرهنگی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج کارمندان باید به سمت تحقق دولت اسلامی گام بردارد بیان داشت: بسیج کارمندان با تربیت نیروهای دلسوز و انقلابی در سایر ادارات می تواند در زمینه تحقق دولت اسلامی نقش آفرینی کند چراکه امروز نیاز رسیدن به تمدن اسلامی تحقق دولت اسلامی است و کارمندان بسیجی باید موانع رسیدن به آن را از بین ببرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک ارائه خدمات بی منت به مردم توسط کارمندان بسیجی را مصداق بارز کار جهادی دانست و افزود: این فرهنگ و تفکر باید در تمام اداره ها حاکم شود و امروز نیاز به این داریم که در فضای جامعه تفکر جهادی و خدمت رسانی حاکم شود و بسیج کارمندان باید پرچم دار این صحنه باشد.

وی میز خدمت بسیج کارمندان را نمونه هایی از کارهای موثر در جهت خدمت رسانی به مردم خواند و گفت: طرح اعتلای میز خدمت باید به طور جدی دنبال شود و بسیج کارمندان کلیه عواملی که می تواند در اثرگذاری و نتیجه دادن این طرح جهادی داشته باشد تقویت کند.

حجت الاسلام عبدی با تأکید بر اینکه مسجد محوری میز خدمت به عنوان مهمترین مزیت این طرح می باشد افزود: در دفاع مقدس مساجد نقش پشتیبان رزمندگان را در جبهه ها ایفا کردند و امروز مساجد می توانند به عنوان پایگاهی برای حل مشکلات مردم مورد استفاده قرار گیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک در پایان خاطر نشان کرد:  همه کارمندان و مدیران باید با تفکر بسیجی و جهادی در بین مردم و به خصوص مناطق محروم حضور پیدا کنند تا از مشکلات آنها به صورت چهره به چهره آگاه شوند و در جهت رفع آنها تلاش داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات