مسئول اشراف فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

از 88 بسیجی و پاسدار خواهر و برادر در جشنواره مالک اشتر در زاهدان تجلیل شد

مسئول اشراف فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از 72 برادر بسیجی و پاسدار و 16 خواهر بسیجی و پاسدار در نهمین جشنواره مالک اشتر استانی سیستان و بلوچستان تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۳۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

سرهنگ پاسدار محمد علی میری، مسئول اشراف فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: نهمین جشنواره مالک اشتر، با زحمات و تلاشهای فراوان فرمانده هان، مدیران، خواهران انجام که برترین های سپاه و بسیج انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به این مطلب که در مکتب اسلام برترین ها با تقواترین هستند، و در مکتب دفاع از انقلاب و اسلام برترین ها افرادی هستند که خالصانه در گمنامی و بی نشانی خدمت کنند، افزود: در جشنواره مالک اشتر قرار است روح به جسم ما نزدیک شود.

سرهنگ میری هدف از اجرای جشنواره مالک اشتر را ارتقا آمادگی ها و عملکرد در حوزه سازمانی دانست و ادامه داد: بومی سازی و ایجاد رقابت مثبت بین همکاران، یکپارچه سازی اهداف ماموریتی و ترغیب در جهت رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی را از دیگر اهداف مهم این جشنواره برشمرد.
 
مسئول اشراف فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این جشنواره هر ساله به نام مالک اشتر جهت تشویق رده ها  برتر در سپاههای استانی اجرا می شود، این جشنواره در افراد انگیزه ایجاد می کند و باید تمام نیروها در این برنامه حضور پیدا کنند، و سبز پوشان سپاه باید خود را در استقامت، شجاعت، ولایتمداری و اطاعت به مالک اشتر نزدیک کنیم.
 
این مسئول ادامه داد: در جشنواره سال 98 تعداد 72 نفر برادر منتخب داشتیم که از این تعداد 33 نفر بسیجی بودند 39 پاسدار و تعداد 16 خواهر منتخب که 10 نفر بسیجی و 6 نفر پاسدار هستند.
ارسال نظرات