دنیا تشنه غدیر است و دنبال منجی غدیر می‌گردد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بشاگرد، گفت: عید غدیر ظرفیت بزرگی نه تنها برای جهان اسلام و تشیع بلکه برای انسانیت و بشریت است
کد خبر: ۹۱۶۵۳۴۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج، حجت‌الاسلام حمید دریابار مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بشاگرد پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت ؛ با مهم خواندن واقعه غدیر که متعلق به امیرالمؤمنین و از ایام ناب است، گفت: به رغم مهم بودن این واقعه اما متأسفانه در جهت شناساندن و آگاهی بخشی عمومی دراین‌باره به شکل‌های مختلف کوتاهی شده است.
دریابار افزود ؛ بر ضرورت باشکوه برگزار شدن جشن های غدیر تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه های غدیر را عامل وحدت ملت ها دانسته‌اند واز سخنان اختلاف انگیز خود داری کنیم.
وی حضرت علی(ع) را بزرگ ترین شهید وحدت جهان اسلام دانست و ادامه داد: عیدالله الاکبر راجع به هیچ عیدی در اسلام گفته نشده اما عید غدیر با این عنوان بیان شده است.
حجت الاسلام والمسلمین دریابار گفت: عید غدیر ظرفیت بزرگی نه تنها برای جهان اسلام و تشیع بلکه برای انسانیت و بشریت است و باید از این فرصت استفاده کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشاگرد تصریح کرد: دنیا تشنه غدیر است و دنبال منجی غدیر می‌گردد، غدیر مهم است و لذا بایستی دستگاه‌های مختلف شهری دراین‌باره تبلیغات گسترده‌ای را در سطح شهر انجام داده و فضای شهر را غدیری کنند و بکوشند تا بوی غدیر در سطح شهر بپیچد، بسیاری از کسانی که شیعه شدند از معرفت غدیر بوده است.واز همه نهادها و ادارات خواستار همکاری و تعامل بیشتر برای شناساندن فرهنگ غدیر شد و ابراز داشت: غدیرخم به عنوان مهم‌ترین مساله جهان اسلام باید به گونه‌ای ترویج شود که همچون ایام محرم مردم بدون تبلیغ، آن را برگزار کنند.
حجت الاسلام دریابارعید غدیر خم را فرصت مغتنمی برای تبیین معارف دین مبین اسلام دانست و بیان داشت: در این روز بزرگ باید آموزه‌های غنی این دین، ارزش‌ها و اصول آن را برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جدید تبیین کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار