رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: در سال جاری توانسته‌ایم سه رشته تحصیلی اضافه کنیم و در سال جدید ۵۳۲ نفر پذیرش خواهیم داشت که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۵۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی آقایی جودکی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه وظیفه اصلی دانشگاه فرهنگیان جذب و آموزش معلمان فرهیخته برای تعلیم و تربیت نسل جوان در جامعه است. گفت: تحول و توسعه همه جانبه جامعه در گرو تربیت  معلمانی فرهیخته و نخبه در آموزش و پرورش کشور است، راه توسعه کشور هدایت جوانان نخبه به سوی آموزش و و پرورش است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان اظهار کرد: برای ورود به دانشگاه فرهنگیان سالانه رقابت سختی میان داوطلبانه کنکور وجود دارد و این نوید دهنده آینده‌ای روشن برای نظام آموزشی کشور است.

جودکی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیلان خود را رها نمی‌کند و بر آنها نظارت دارد، تصریح کرد: همه پذیرفتگان مرد دانشگاه فرهنگیان از معافیت خدمت سربازی بهره می‌برند و از بدو ورود جذب آموزش و پرورش لرستان میششوند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان در لرستان چهار شعبه دارد که دو واحد در شهرستان‌های الیگودرز و بروجرد قرار دارد که سال گذشته حدود یک هزار و 100 دانشجو در این مراکز مشغول تحصیل بودند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: در سال جاری توانسته‌ایم سه رشته تحصیلی اضافه کنیم و در سال جدید 532 نفر پذیرش خواهیم داشت که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات