مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه وقاومت بسیج سپاه دلگان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه وقاومت بسیج سپاه دلگان گفت:امروز جهادگران بسیجی، بدون تردید ادامه‌ دهندگان راه شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و در همان مسیر و راه قدم میگذارند.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۶۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان، در گفتگو با خبرنگار بسیج  در دلگان گفت: بسیج مستضعفین در چهل سال گذشته خدمات بیشماری در زمینه‌های گوناگون در مناطق مختلف کشورمان انجام داده است.

وی افزود: دولت در عرصه‌های مختلف (سازندگی، عمرانی و...) از ظرفیت جهادگران بسیجی که در همه ماموریت‌ها سربلند بوده اند، استفاده کند.

حجت الاسلام شیبک با اشاره به خدمات جهادگران بسیجی در مناطق محروم، اضافه کرد: جهادگران بسیجی اولین افراد بوده اند که برای خدمت رسانی به محرومان استان سیستان و بلوچستان اعزام شده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان ادامه داد:امروز جهادگران بسیجی، بدون تردید ادامه دهندگان راه شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و در همان مسیر و راه قدم میگذارند.

این مسئول اظهار داشت: ‏همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد، کمیت این انقلاب و این نظام وهمه حرکت‌های سازنده این کشور لنگ است. واقعا کشور به تفکر بسیجی نیاز دارد.

شیبک در پایان خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی چه در دوران هشت ساله دفاع مقدس و چه اکنون که دوران سازندگی و خدمت به مردم است، پیشگام و پیشقدم بوده اند.
ارسال نظرات