پژوهشگر برتر فرهنگی گفت:معنویت شهدا و رزمندگان دشمن را تار و مار کرد و ما پیروز شدیم و ما باید راه این شهدا را ادامه دهیم و کنگره شهدا در همین راستا است.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۸۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

سحربلوری بسیجی نخبه استان مرکزی و پژوهشگر برتر فرهنگی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره ها و اجلاسیه های شهدا گفت: این وجود مبارک شهدا هستند که امروز انقلاب اسلامی را نگه داشتند و امروز اگر انقلاب اسلامی به 40 سال رسیده است به برکت این خون‌ها است و باید قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه شهدا همه موقعیت‌ها را برای زندگی خوب و مرفه دنیایی داشتند افزود: آنها می‌توانستند بهترین زندگی را داشته باشند اما آنها ایثارگرانه جان خود را پای درخت انقلاب اسلامی ریختند تا به دست صاحب اصلیش برسد.

بسیجی نخبه استان مرکزی شهدا را برای کشور افتخاری بزرگ دانست و بیان داشت: به تعبیر قرآن امروز شهدا زنده هستند و استوانه‌های با برکتی هستند که اسلام را نگه داشتند و امروز شهادت این بزرگواران برای ما افتخار آفرید.

وی با تأکید بر اینکه در دفاع مقدس معنویت شهدا بسیار اثرگذار بود افزود: معنویت شهدا و رزمندگان دشمن را تار و مار کرد و ما پیروز شدیم و ما باید راه این شهدا را ادامه دهیم و کنگره شهدا در همین راستا است.

بلوری با بیان اینکه امروز شهدا ناظر بر ما هستند گفت: ما اگر کوچکترین خطایی در دفاع از انقلاب اسلامی و راه مقدس شهدا داشته باشیم باید پاسخگوی شهدا باشیم چراکه همیشه شرمنده شهدای انقلاب و مجاهدت های آنها هستیم.

پژوهشگر برتر فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری بزرگداشت شهدا اجر شهدا را دارد و این جلسات باید در دانشگاه‌ها و مدارس برگزار شود تا جوانان بدانند ما جوانان ارزشمندی را در راه درخت انقلاب اسلامی فدا کردیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات