مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج):
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت:بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای ۴۰ سال آینده نظام اسلامی است که باید به مطالبه و گفتمان اجتماعی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۳۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام حسن بیگدلی در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت اظهار داشت:بیانیه گام دوم انقلاب،زمینه ساز حرکت از انقلاب ونظام اسلامی به سوی تمدن اسلامی بوده که این مهم، زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج)خواهدبود.

 

وی ارائه راهکارتوسط گروهای مختلف را در خصوص این بیانیه خواستار شد و گفت : مسئولین،مدیران ،دانشجویان و نخبگان بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی،  سیاسی و رسانه ای باید به اقدام جهادی در این حوزه اهتمام ویژه داشته و دستگاه های مختلف اجرایی نیز برای اجرایی شدن منویات رهبری همگام باشند.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)در ادامه بابیان اینکه در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب وعمل به منویات رهبری، در دی وبهمن ماه سال97 بیش از 2هزار و692نشست روشنگری وبصیرت افزایی برگزار شده است،افزود: بیش از صدهزار مخاطب در این نشست ها حضور یافته اند.

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان به جذب 300 هادی سیاسی در سال 98اشاره وتصریح کرد:تعداد 60نفر از هادیان سیاسی جذب شده در این دوره ،از کارشناسان وجامعه شناسان روحانی هستند.

 

ارسال نظرات