تعاملات خوب شرکت جوان سیر با سپاه و بسیج/بازدید متوسط شبی شش هزار نفر از اجلاسیه شهدا

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تقدیر از هماهنگی و تعاملات شرکت جوان سیر با مجموعه بسیج و سپاه با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا گفت: هر شب متوسط بالغ بر شش هزار نفر از این اجلاسیه و نمایش میدانی آن بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۶۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
تعاملات خوب شرکت جوان سیر با سپاه و بسیج/بازدید متوسط شبی شش هزار نفر از اجلاسیه شهدابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در مراسم تکریم و معارفه مدیر شرکت جوان سیر در شاهرود که با حضور مدیرعامل این شرکت بین المللی و معاون هماهنگ کننده سپاه استان در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا شاهرود با محوریت عملیات مرصاد اظهار کرد: در هر شب از این اجلاسیه متوسط شش هزار نفر از مردم از نمایشگاه و نمایش میدانی آن بازدید کردند.
وی با بیان اینکه در عملیات مرصاد گردان این شهرستان خط شکن و پیشتاز بود افزود: از ۶۷ شهید عملیات مرصاد استان سمنان ۲۹ شهید از این شهرستان هستند.
فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر وسعت و جمعیت شهرستان شاهرود نسبت به استان سمنان و ظرفیت و پتاسیل حمل و نقل این شهرستان گفت: این ناحیه ۱۸۰ پایگاه مقاومت دارد که برای اردو‌های خود از ظرفیت شرکت جوان سیر استفاده می‌کنند و تعاملات ما با این شرکت بسیار خوب است.
عبیری با اشاره به ایمنی در این شرکت اظهار کرد: کلیه اردو‌های ما با تعاملات و همکاری شرکت جوان سیر انجام می‌شود و ما در این مدت رضایت خوبی از حمل و نقل این شرکت داریم و انتظار است این تعاملات بیشتر و بیشتر شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار