مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد؛
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از حضور دانشجویان زنجانی در روستاهای محروم خدابنده و برگزاری اردوی جهادی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۹۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا قربانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان راهی اردوی جهادی می‌شوند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه در این اردوی جهادی ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی حضور دارند، گفت: در مجموع با حضور اساتید و سایر دست‌اندرکاران ۱۲۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی زنجان به اردوهای  جهادی اعزام می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی از ۳۰ مرداد‌ماه تا ۷ شهریور‌ماه سال‌جاری خواهد بود، بیان کرد: این دانشجویان در ۶ روستای محروم شهرستان خدابنده حضور خواهند یافت و فعالیت‌های مختلف در قالب فرهنگی، عمرانی و پزشکی انجام می‌دهند.

 

قربانی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در بخش پزشکی فعالیت‌های مختلفی را به روستائیان ارائه خواهند داد، افزود: در بخش درمان و بهداشت مقرر شده تیم دندانپزشکی اقدام به ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان به اهالی روستا می‌کند.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه پزشک متخصص و عمومی در این اردو‌ها حضور دارند، ادامه داد: این افراد اقدام به ارائه آموزش‌های پزشکی،  بهداشتی و آموزش‌های اصول بهداشتی به مردم به ویژه بانوان خواهد کرد.

 

ارسال نظرات