جانشین سپاه گیلان:

هدف استکبار جهانی تسلط بر اذهان جوانان ایرانی است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج گفت: امروز استکبار جهانی از تمام ابزارهای خود برای تسلط بر اذهان جوانان ایرانی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۲۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش سرویس بسیج مداحان خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ کیا عاشوری در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج مداحان استان گیلان در رشت اظهار داشت: مداحان رسالتی سنگین در مسیر تبلیغ شعائر دینی بر دوش دارند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج خاطرنشان کرد: امپراتوری‌های بزرگ دنیا در زمان پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را کردند تا مقاومت ملت ایران را نابود کنند، اما موفق نشدند.

عاشوری با اشاره توان دفاعی بالای جمهوری در مقابله با مستکبران تصریح کرد: پیروی از رهنمود‌های امامین انقلاب یکی از عوامل پیروزی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اعلام اینکه امروز استکبار جهانی دچار یاس و ناامیدی شده است ابراز داشت: در حال حاضر جمهوری اسلامی کشوری است که در تمام تحولات جهانی حرفی برای گفتن دارد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با اشاره به پیشرفت روز‌افزون جمهوری اسلامی عنوان داشت: در حال حاضر رسیدگی به فضای فرهنگی کشور یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

عاشوری با بیان اینکه مداحان می‌توانند سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کنند خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی از تمام ابزار‌های خود برای تسلط بر اذهان جوانان ایرانی استفاده می‌کند.

وی ترویج فرهنگ غربی را هدف دشمنان انقلاب در حوزه جنگ نرم دانست و اظهار داشت: مداحان باید مرز بین ارزش و غیرارزش را در جامعه تبیین کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار