فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پشتوانه سپاه برای پاسداری از انقلاب، مردم مستضعف هستند گفت: انقلاب را محرومان حفظ می‌کنند و همین مردم محروم و مستضعف زیر بیشترین و شدیدترین مشکلات اقتصادی هستند.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۴۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبداللهپور در نهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گیلان در سالن شهدا شهر رشت با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: ان شاءالله که بتوانیم در این ایام از عرفه، عرفان، از قربان، اخلاص و از غدیر، تبیعت را کسب کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برای درک درست از ولایت باید انسانیت داشت تصریح کرد: در زمان اهل بیت (ع) افرادی بودند که پشت آن‌ها نماز می‌خواندند، اما به ائمه اطهار (ع) خیانت می‌کردند.


وی با بیان اینکه ملت ما چهل سال پشت سر امامین خود در سخت‌ترین شرایط ایستاده است گفت: بصیرت و گوش به فرمان، ولی فقیه بودن ملت ایران در دنیا بی‌سابقه است و به همین دلیل در تاریخ ماندگار شده است.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه تحریم‌ها، سوء مدیریت‌ها و حادثه سیل در سال گذشته و اوایل امسال مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد ابراز داشت: با وجود تمامی مشکلات مردم ما پای این انقلاب و رهبری ایستادند و تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند.

وی با اشاره به اینکه عامه مردم و خصوصا بسیجیان خالصانه آماده خدمت‌رسانی هستند افزود: گاهی اوقات برخی مدیران ما مانع کار‌های بسیجیان شدند، اما بسیجیان ما نا امید نشده و کار را تا آخر دنبال کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجی خوب باید دستورات فرمانده خود را خوب بفهمد و اجرا کند عنوان داشت: انجام درست امور نشانهن درایت و شجاعت یک فرمانده است.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه دشمن یک جنگ روانی شدید را علیه ملت ایران اعمال کرده است گفت: متاسفانه برخی از مسئولان در پازل دشمن حرکت می‌کنند بنابراین باید بصیرت خود را بالا ببریم، زیرا امروز حوادث سیاسی به شدت پیچیده است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پشتوانه سپاه برای پاسداری از انقلاب، مردم مستضعف هستند تصریح کرد: انقلاب را محرومان حفظ می‌کنند و همین مردم محروم و مستضعف زیر بیشترین و شدیدترین مشکلات اقتصادی هستند.


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه پاسدار باید برای کاهش گرفتاری مردم تلاش کند افزود: تلاش قهرمانانه سپاه و بسیج برای ساخت مسکن محرومان و مستضعفان باعث شده تا سال ۱۴۰۰ کمترین میزان محروم بدون مسکن را در گیلان شاهد باشیم.

عبدالله پور با بیان اینکه پاسدار و بسیجی نباید نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان گیلانی هم اکنون در گمیشان گلستان در حال ساخت ۵۰۰ واحد برای محرومان هستند.

وی هدف دشمن از فعالیت در فضای مجازیرا تخریب بنیان خانواده‌های ایرانی دانست و بیان کرد: اگر پاسداری امروز به حوزه فضای مجازی توجه نکند، وظایف خود را به درستی انجام نداده است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات