با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۶۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و هیئت همراه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه مجن، فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان، رئیس دفتر امام جمعه شاهرود، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و بسیجیان و سایر مسئولین در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد.
در این مراسم، سرهنگ پاسدار جواد عبیری با خیرمقدم به همه شرکت کنندگان با شکر از خدمتگذاری به مردم شهرستان شاهرود اظهار کرد: از روز اول به این مسؤولیت به دید امانت نگاه کردیم و به فرمایش رهبری که مسؤولین در نظام موهبت الهی است تلاش کردیم با تلاش خود منزلت بسیج را افزایش دهیم.
وی افزود: تلاش کردیم این کار‌ها برای رضای خدا باشد و ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگران برقرار باشد و از معنویت و تجربه این عزیزان بهره ببریم و تجربه من در این شهرستان در حد طول خدمت بنده بوده است و دغدغه‌های شهرستان‌ها زیاد است.
فرمانده سابق سپاه شاهرود با تاکید بر اجرای برنامه‌ها بصورت قرارگاهی گفت: ثمره این کار را دیدیم که مردم شاهرود متدین و شهید پرور هستند و ما توفیق داشتیم در این مدت شهدایی را تشییع کنیم و اردو‌های جهادی بسیار در سطح شهرستان و در راستای خدمت به سیل زدگان در استان‌های مختلف داشتیم.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۸۰ پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان شاهرود است افزود: خدا توفیق داد تا در ۱۵۲ پایگاه مقاومت حاضر شدیم و تلاش داشتیم ارتباط دلی برقرار کنیم.
عبیری با اشاره به اجلاسیه بیش از هزار شهید و بازخوانی عملیات مرصاد در شهرستان اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های شهرستان در این اجلاسیه استفاده کردیم و تلاش کردیم نقش تیپ قائم و رزمندگان استان و شهرستان را در عملیات مرصاد تبیین و تشریح کنیم و سه ا. به ما کمک کردند اجلاسیه را برگزار کنیم.
وی گفت: اگر موفقیتی هست از حضور و تلاش پاسداران و بسیجیان این شهرستان در صحنه و حمایت‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان و مسؤولین شهرستانی است.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود نیز در سخنانی با تقدیر از حضور همه شرکت کنندگان در مراسم و مسؤولین شهرستانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از حسن اعتماد فرمانده سپاه استان برای این مسؤولیت گفت: افتخار ما خدمت به جامعه شهید پرور شهرستان شاهرود است که به عهده ماست و امیدواریم در این مسیر موفق باشیم
در پایان این مراسم با حضور مسئولان با اهدا لوح سپاس از زحمات سرهنگ دوم پاسدار جواد عبیری تقدیر و سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود حکم مسؤولیت خود را دریافت کرد.
لازم به ذکر است سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم پیش از این فرمانده سپاه ناحیه دامغان بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها