برنامه های راهبردی سازمان تبلیغات برای فضای مجازی

مسئول نظارت و ارزیابی معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فعالیت جدید و سازمان یافته‌ای را در عرصه رسانه و فضای مجازی انجام خواهیم داد افزود: برای رسانه و فضای مجازی برنامه مفصلی داریم که بسترسازی لازم انجام شده و در آینده نزدیک در خصوص آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۸۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
حجت الاسلام نجفی افزود: مردمی کردن برنامه‌ها و حداقلِ تصدی‌گری تبلیغات اسلامی در برنامه‌ها از رویکرد‌های جدید سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی به شبکه همکاران فرهنگی انقلاب اسلامی در استان‌ها اشاره کرد و افزود: در هر استانی ۱۰ جلسه با حضور ۵۰۰ فعال فرهنگی، اساتید دانشگاه، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان هیات‌ها برگزار و سازمان تبلیغات اسلامی در هر استانی بازشناسی و باز تعریف می‌شود.
وی با بیان این که قرار است در این جلسات نقاط ضعف و قوت تبلیغات اسلامی هر استانی بررسی شود ادامه داد: خروجی این جلسات با تعدادی از تحلیل گران زبده که طرح‌های ملی را انجام می‌دهند بررسی و تحلیل می‌شود.
در این جلسه خبرنگاران پیشنهاد‌ها وانتقادات خود را در زمینه فعالیت این سازمان ارائه کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار