سردار عظیمی فر در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۸۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
سردار جواد عظیمی‌فر در پی رحلت عالم ربانی آمیراحمد تقوی پیام تسلیتی صادر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین آمیراحمد تقوی عالمی خوشنام و از دنیا بریده و مردم‌دار و متقی بود که عمر خود را صرف خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه کهگیلویه بزرگ کرد و هیچ گاه در این چند دهه از عمر پر برکت خود از مردم رویگردان نبود.
در این پیام آمده است: آن عالم ربانی برای به بار نشستن انقلاب و نشر اندیشه‌های امام و ترویج اسلام همواره در صحنه حاضر بود و در دوره زعامت امام خامنه‌ای نیز هیچگاه خللی در ولایتمداری آن عالم با بصیرت ایجاد نشد و لذا قبل از هر چیز بزرگترین خصیصه آمیراحمد تقوی رحمت‌الله علیه؛ صفت ولایتمداری بود.
در پیام سردار عظیمی‌فر آمده است: ساده‌زیستی آمیراحمد تقوی باید الگویی برای جوانان امروزی باشد که در عین نام و نشان و بزرگی و جذبه‌ای که در بین مردم و مسؤولان داشت با تزکیه نفس به زندگی اعیانی و خوش‌نشینی پشت کرد.
عظیمی‌فر در این پیام از همه آحاد مردم و اقشار مختلف خواست تا وداعی باشکوه با این عالم مجاهد داشته باشند و قدرشناسی خود را از مجاهدات چند دهه‌ای آمیراحمد تقوی این بار در برنامه‌های تشییع و تدفین و سایر مراسمات به منصه ظهور برسانند
ارسال نظرات