خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران:

مهم‌ترین خصیصه شهدا صیانت از حریم امامت و ولایت بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهم‌ترین خصیصه شهدا صیانت از حریم امامت و ولایت بود بنابراین باید در این راستا اهتمام ورزید.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۹۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، حجت الاسلام اسلام حلمی در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت توحید مستشاری و سیدعلی اصغر حیدرزاده در چالدران، اظهار کرد: شهدا کسانی بودند که از جان خود گذشتند تا ما به آرامش حقیقی دست یابیم، پس امروزه شایسته است قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرنورشان را با تمام توان ادامه دهیم.

وی از شهدا به عنوان سرمایه های معنوی کشور یاد کرد و افزود: هدف شهدا پیروی از حریم امامت و ولایت و دفاع از کیان اسلامی می باشد که در این راه با تقدیم جان خودشان برای کشور افتخارآفرینی کردند.

وی بر لزوم حفظ راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: امروزه به دلیل شرایط خاص کشور و وجود انواع توطئه ها از سوی دشمنان اسلام باید برای مقابله با اینگونه تهدیدات و توطئه ها گام برداشت که در این راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاری بسیار ضروری است.

این مسوول بر لزوم الگو قرار دادن شهدای انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: چنانچه ما نیز خط مشی این انسان‌های وارسته را دنبال کنیم می‌توانیم در همه عرصه‌ها به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم.

گفتنی است شهید توحید مستشاری در منطقه مرزی چالدران در درگیری با عناصر ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار