استاندار مرکزی گفت: وزیر بهداشت قول دادند کار تجهیز و تکمیل بیمارستان ۵۰۰ تختی اراک را تا پایان سال ۹۹ به اتمام برساند.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۱۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در مراسمی که با حضور وزیر بهداشت در محلات برگزار شد گفت: رفتار توأم با سعه صدر وزیر بهداشت و برخورد ایشان با مراجعین بسیار قابل تقدیر است و این رفتار صادقانه یک مسئول با مردم باید به عنوان یک الگو برای مدیران ارشد کشور باشد.

آقازاده با اشاره به اینکه امروز در ساوه بزرگترین مرکز داروسازی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید اظهار کرد: این یک دستاورد بزرگ برای کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان ولیعصر اراک نیازمند توجه جدی است و امروز این موضوع به وزیر بهداشت انتقال داده شد ادامه داد: وزیر بهداشت قول دادند کار تجهیز و تکمیل بیمارستان ۵۰۰ تختی اراک را تا پایان سال ۹۹ به اتمام برساند.

استاندار مرکزی بیان کرد: انتظار داریم وزیر بهداشت حداکثر تا یک ماه آینده به مرکز استان تشریف بیاورند و روند ساخت این بیمارستان را از نزدیک مشاهده کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان شازند بیمارستان وابسته به وزارت بهداشت و درمان نداریم و تنها یک بیمارستان متعلق به سازمان تامین اجتماعی در آن فعالیت می کند و شازند با جمعیت ۱۰۰ هزارنفری نیازمند جدی به این بیمارستان است.

آقازاده اظهار کرد: پتروشیمی شازند از دو سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان تعهد داده که یک بیمارستان ۱۲۰ تخته برای این شهرستان بسازد و انتظار داریم موضوع را از طریق وزارت نفت پیگیری کنید چراکه مطالبه جدی مردم ساخت این بیمارستان است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات