عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهدای انقلاب پشتوانه‌های معنوی و صاحبا ن اصلی انقلاب هستند خاطرنشان کرد: شهدا در زمان پیروزی انقلاب اسلامی با فدا کردن جان خود این انقلاب را به ثبت رساندند.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۲۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت الله محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم یادواره ۱۰۵ شهید شهر هشتگرد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار داشت : برنامه امروز الگو و بسیار پربار بود و از برگزار کنندگان آن تشکر می کنم و باید نسل جدید با این گونه برنامه ها و دفاع مقدس و رشادت های شهدا و پیام آنان آشنا شوند.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم گفت: عطر و بوی شهدا راه و روش ما است و نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان باید در اولویت ها باشد و اینگونه است که تمامی نقشه های دشمنان شکت خواهد خورد.

وی در ادامه افزود : کسانی که در راه خدا و دفاع از حق ایستادگی و فداکاری می کنند خداوند آنها را نصرت می دهد و به آنها پیروزی عنایت می کند، فرشتگان خدا نیز بر آنها نازل می شوند و به آنها بشارت می دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش های دیگر سخنان خود گفت: امروز مصداق این آیات الهی را مشاهده می کنیم و جمهوری اسلامی ایران اگر امنیت، آرامش و قدرت دارد از برکت خون شهدا است و مردم ما نیز شکر گذار هستند.

وی تصریح کرد : با نگاهی به کشورهای اطراف می بینیم تروریسم به جان مردم منطقه افتاده است و خبرهای ناگواری از جان دادن کودکان منعکس می شود و در کنار این مسائل هزاران و میلیون ها آواره به وجود می آید، امیدواریم این مصیبت ها در کشورهای اسلامی و کشورهای همسایه به پایان برسد.

آیت الله محمدی عراقی در پایان خاطر نشان کرد : غرب بر روی این مسئله سرپوش می گذارد چرا که آنها صدام و رژیم بعث را تجهیز کردند و آنها بر روی آن سرپوش می گذارند.

 

 

 

خبرنگار بسیجی:امیرحسین کولیوند

ارسال نظرات