خبرهای داغ:
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه برگزار شد
کد خبر: ۹۱۶۵۶۳۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه، با حضور حجت‌الاسلام فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان، مویدی زاده فرماندار شهرستان و اعضای شورا در محل دفتر امام جمعه سرخه برگزار شد.
در این جلسه فرماندار شهرستان سرخه، با بیان اینکه دو برنامه عید قربان و عید غدیر پیش رو داریم اظهار کرد: در خصوص اقداماتی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) میبایست انجام شود هماهنگ کردن قصاب و قربانی و شهرداری هم آماده سازی محیط می‌باشد و شبکه بهداشت نیز باید نظارت داشته باشد.
فرماندار شهرستان سرخه با تاکید به این موضوع که همه دستگاه‌ها همانند سال گذشته همکاری‌های لازم را داشته باشند عنوان کرد: موضوع بعدی مانوری با عنوان فصل شیدایی در سمنان برگزار می‌شود که برنامه بسیار جالب و منسجمی است در شهرک روزیه، که از همه‌ی شهر‌های اطراف به آنجا اعزام می‌شوند.
حجت‌الاسلام فاطمی بصیر با اشاره به اینکه در روز عید قربان ۳۰ راس گوسفند قربانی می‌شود تصریح کرد: توصیه من این است که هر چه زودتر گوشت‌ها به یخچال‌ها و سردخانه‌ها تجهیز شوند و به دست مستضعفین برسد و همه به صورت مساوات برخوردار و بهره‌مند شوند.
امام جمعه سرخه افزود: عید غدیر خم برترین و بزرگترین عید سعید اسلامی است همه باید از این عید بزرگ تجلیل و تکریم کنیم. مسئله ولایت خیلی مهم است که امام صادق (ع) تقدم می‌دهد مسئله ولایت را برولادتشان ازامیر المومنین (ع) همه ما باید نسبت به این روز بزرگ تکریم کنیم. همچنین از شهردارسرخه استدعا دارم در عید سعید غدیر در آذین بندی معابر ومیادین با نصب بنر، پرچم و ترجیحا بیرق‌های سبز استفاده کنند.
حجت الاسلام فاطمی بصیر در ادامه بیان کرد: در بحث محرم، ستاد عاشوراییان داریم که انشاءالله ریز برنامه‌های محرم را با این ستاد منعقد می‌کنیم و باید گردهمایی مبلغین، مداحان و ذاکران و روسای هیات‌ها عنایت داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها