خبرهای داغ:
مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان ازبرنامه ریزی و هماهنگی با معاونت ها ،فرمانده هان حوزه ها وپایگاههامقاومت بسیج و کانون های بسیج در برپایی غرفه های بسیج دهه ولایت شامل درمانی وویزیت رایگان ، ایستگاه های نقاشی و صلواتی ، حجاب و عفاف ،سواد رسانه ای ، پاسخگویی به شبهات و روشنگری، نمایش فیلم و محصولات فرهنگی مذهبی و حضور پرشور در اجتماع غدیریون درسطح هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۳۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

سروان پاسدار سعید سنگری اظهارکرد : با تلاش بسیجیان تعدادی برنامه های متنوع فرهنگی هنری همراه با اجتماع غدیریون و همزمان بامراسمات بنیاد غدیر شهرستان با بهترین کیفیت جهت آگاهی و ترویج فرهنگ غدیر و آشنایی نسل های کنونی با فلسفه و رویدادهای غدیر خم برگزار خواهند شد.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب و تاثیر گذار که در نمایشگاه غرفه های بسیج به مناسبت دهه امامت و ولایت برپا می شود راه اندازی محصولات فرهنگی و متنوع عفاف و حجاب است که با همکاری بسیج خواهران و بسیج طلاب انجام خواهد گرفت.

وی بابیان اجرای جشن های غدیر در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج هندیجان گفت: با برنامه ریزی بعمل آمده مراسمات ویژه ایی به مناسبت دهه ولایت و امامت در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهری وروستایی هندیجان با همکاری خواهران و برادران بسیجی شهرستان برگزار می شود.

مدیر ارشد سپاه هندیجان عنوان کرد: ترویج فرهنگ غدیر در جامعه یک امری مهم و ضروری است که بایستی همه در این کار بزرگ تلاشی دوچندان داشته و با بهترین شکل ممکن ولایت و امامت حضرت امام علی (ع)را بصورت گسترده معرفی و با اقدامات درست فرهنگی به نسل های آینده منتقل نمود .

وی با اشاره به هوشیاری از شبکه های بیگانه بیان کرد : همه ماها و مخصوصا فعالان فرهنگی و فضای مجازی با هوشیاری مواظب فریب و نیرنگ شبکه های غیر اخلاقی بیگانگان باشند و باهمبستگی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه ،مواظب دشمنان اسلام بوده واجازه هر گونه تفرقه و انحراف را در جامعه ندهیم و با روش های صحیح و اصولی فرهنگ شیعه و اسلام ناب محمدی (ص) واهل بیت عصمت و طهارت (ع)را ترویج بدهیم ‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها