خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه با اشاره به آزادی نفتکش توقیف شده کشورمان در آبهای آزاد توسط انگلیس گفت: توطئه امریکا و انگلیس با آزادی نفتکش ایرانی شکست خورد و حقانیت کشورمان به اثبات رسید.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۱۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: پاسخ محکم رئیس جمهور کشورمان مبنی بر مقابله به مثل به هرگونه تهدید علیه منافع کشورمان زمینه ساز عقب نشینی انگلیس در ماجرای نفت کش ایرانی شد.
وی ادامه داد: امروز با اتحاد ملت، دولت و مسئولان نقشه های شوم آمریکا و انگلیس و ایادی آن ها شکست خورده و خواهد خورد.
حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم گفت: ولایت و امامت ائمه معصومین(ع) و حضرت علی(ع) در قالب وحی الهی بر پیامبر خاتم(ص) در غدیرخم نازل شده است.
وی افزود: امروز نیز به نعمت امامت و ولایت می بالیم چرا که ولی فقیهی در راس امور کشورمان قرار دارد که دلسوز، مدیر، مدبر، شجاع و آگاه به زمانه است.
حجت الاسلام محمدی راد ادامه داد: ملت و نیروهای مسلح کشورمان افتخار می کنند که از رهبر انقلاب به عنوان ولی فقیه زمان تبعیت می کنند که در برابر ظالمان ایستاده و برای سربلندی نظام و کشور مجاهدت می کنند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به ایستادگی امام حسین(ع) در برابر یزیدیان گفت: آن حضرت با ایثار و شهادت خود درس آزادمردی و ظلم ستیزی را به بشریت داده اند.
وی همچنین با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اضافه کرد: این ایثارگران سربلند، با وطن دوستی، آزادمردی و مجاهدت به کشور بازگشتند و امروز سمبل مقاومت، شجاعت و غیرت بوده و نسل آینده باید با ایثارگری های آنان آشنا شوند.

ارسال نظرات