فرمانده سپاه قائم شهر هدف از برگزاری رزمایش امنیتی امام علی(ع) را آمادگی نیروهای بسیجی در مقابل هرگونه فتنه انگیزی دشمنان و معاندان نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۱۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر،حسین علیزاده در حاشیه رزمایش و تمرین تاکتیکی قرارگاه امنیتی امام علی(ع)  که اردوگاه سردار شهید باقر زاده برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار بسیج،با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند،همه ما امروزه باید آرایش جنگی داشته باشیم گفت : آمادگی رزمی و ارتقای توانمندی نیروهای بسیجی از اولویتهای ذاتی بسیج است و این حد از آمادگی نیروهای بسیج ظرفیتی برای تقابل با فتنه انگیزی دشمنان و معاندان نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه افزود:این رزمایش به استعداد ۲ گردان امام علی (ع) وگردان بیت المقدس به مدت 2 روز  با همکاری نهادها و ادارات شهرستان در اردوگاه سردار شهید باقر زاده اجرا شد.

علیزاده هدف از اجرای این رزمایش تاکتیکی را ارتقای توان رزمی و افزایش سطح آمادگی نیرو ها جهت مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات بیان کرد و گفت: در این تمرین تاکتیکی علاوه بر اجرای رزمایش تمرین پاسگاه فرماندهی،کارگاه آموزش تونفا و دفاع شخصی، برنامه های بصیرتی و دینی هم  برگزار شد.

وی در پایان با تصریح براینکه حضور همه جانبه بسیج درهمه میادین خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: این حضور و سطح از آمادگی به فضل الهی تا حضور حضرت حجت(اروحناه له فداه) حفظ و افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها