خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو خبر داد

اطعام 11 هزار نیازمند در ماکو همزمان با عیدغدیرخم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت: ۱۱ هزار نیازمند در ماکو همزمان با عید غدیرخم اطعام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۲۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

حجت‌الاسلام حسن کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماکو در تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: امسال برنامه‌های دهه امامت و ولایت بنیاد غدیر ماکو با شعار لبیک یا حضرت امیرالمومنین (ع) از بیستم تا سی و یکم مرداد ماه پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با همت مسئولین و همراهی مردم ولایتمدار شهرستان، امسال ۱۱۰ عنوان برنامه جهت اجرا در نظر گرفته شده است که نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت: امسال از عناوین برنامه‌های شاخص بزرگداشت این هفته می‌توان به همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی، برگزاری جشن‌های متعدد بزرگداشت عید غدیرخم در مساجد شهری و روستایی اعم از ادارات، سازمان‌ها، برپایی محفل انس با قرآن، عصری با شعر و همچنین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی با محوریت غدیر اشاره کرد.

کاظمی افزایش اعزام اکیپ‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم برپایی ایستگاه‌های صلواتی و اطعام ۱۱ هزار نیازمند، برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگی جام غدیر، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و سادات را از دیگر برنامه این دهه برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات