اردوه‌های جهادی بسیج دانش آموزی در زمینه زیباسازی مدارس در قالب طرح شهید بهنام محمدی در مدارس گناوه درحال اجرا می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۷۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گناوه، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در بازدید از یکی از محل‌های اجرای این طرح در مدرسه شهید امیدی گناوه گفت:اردو‌های جهادی فرصتی مناسب برای خودسازی جوانان و نوجوانان می‌باشد.

سرهنگ یاسین اکبا ادامه داد: اردو‌های جهادی بسیج در مدارس شهرستان گناوه در قالب طرح شهید بهنام محمدی در حال اجرا است وتا پایان شهرویور ماه و شروع سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت. ایجاد روحیه نشاط و امید واشنایی با کار و زندگی و همچنین ایجاد یک نقطه عطف اتصال بین مسجد ومدرسه برای شرکت کنندگان در طرح از اهداف اجرای این اردوه‌ها می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اسکندر احمدی هم در حاشیه دیدار از اجرای این طرح در مدرسه شهید امیدی اظهار داشت: اجرای این طرح توسط سپاه و بسیج، کمک بزرگی به اموزش پرورش می‌باشد و فواید خوبی در پی دارد. ایجاد خودباوری و خودسازی در بین دانش اموزان، تقویت کار گروهی و حس احساس مسئولیت پذیری، پرکردن اوقات فراغت و کمک‌به اموزش پرورش، جهت بهسازی و زیباسازی، خطاطی و نقاشی مدارس می‌باشد.

عابدین عابدینی مدیر مدرسه شهید امیدی گناوه گفت: زیباسازی مدرسه سبب می‌شود تا هم معلم و هم دانش اموز رغبت بیشتری به کار داشته باشند و نتیجه بسیار بهتری از اهداف داشته باشیم. اجرای این طرح هم در زمینه جلوگیری از صرف هزینه‌های زیاد و هم در کمک به جوانان و نوجوانان شرکت کننده در رشد شخصیت و بالندگی روحی و جسمی آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

 
 
 
ارسال نظرات