آیت الله علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیرخم:
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: باید با استفاده از هنر، مفاهیم والای ولایت را با کیفیتی بالا و به صورتی کاملا مناسب به مردم معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۹۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار سردار یعقوب سلیمانی رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیرخم و اعضای این ستاد مردمی، با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت باید مانند اهل‌بیت(ع) تبلیغ برای ولایت و غدیر را دنبال کنیم، افزود: در سایه عمل می‌توان اطرافیان به ویژه خانواده را به سمت ولایت اهل بیت(س) سوق دهیم و حتی از این طریق می‌توان مخالفان را نیز به اسلام دعوت کرد.

وی با بیان اینکه شناخت مکتب امام صادق(ع) در دنیا به نام شیعیان جعفری را باید مورد بررسی قرار داد، افزود: لازم است برای گسترش تشیع و مکتب شیعه در سراسر دنیا تبلیغات خود را گسترش دهیم.

این مفسر قرآن کریم بیان کرد: هنر در تبلیغ و گسترش دین نقش بسیاری مؤثری دارد بنابراین باید ارزش زیادی برای آن قائل شد.

وی مسئله غدیر و ولایت را مهم‌ترین مسئله شیعیان دانست و افزود: باید با استفاده از هنر مفاهیم والای ولایت را با کیفیتی بالا و به صورتی کاملا مناسب به همه مردم معرفی کنیم تا بتوانیم جایگاه بالای ولایت را به مردم بشناسانیم.

آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: ایجاد پایگاهی برای سرعت بخشیدن به انتقال تعالیم اسلامی امری ضروری است تا بتوان تعالیم اسلامی را به سراسر دنیا منتقل کرد.

وی با اشاره به لزوم تلاش در ایجاد پایگاهی ولایی افزود: ورود مخالفان و دشمنان ولایت به پایگاه اسلام عامل مهمی در تبلیغ دین و ولایت بوده است بنابراین باید دقت زیادی در این زمینه داشت.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: هدف انقلاب اسلامی جمع شدن مردم سراسر جهان زیر خیمه ولایت بود و اکنون انقلاب وارد دهه مهمی در تاریخ خود شده است.

وی با بیان اینکه با ایجاد پایگاه در همه جهان باید به معرفی ولایت و واقعه غدیر پرداخت، افزود: وعده خداوند برای پیروزی حق بر باطل و گسترش اسلام حق است.

آیت الله علوی گرگانی ستاد بازسازی واقعه غدیر را نمونه عملی حرکت به سمت گسترش اسلام و غدیر دانست و تصریح کرد: پاداش تلاش برای گسترش ولایت محشور شدن با ولایت است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران در تمام دوران فعالیت خود خدمات بسیاری را برای گسترش ولایت، انقلاب و اسلام انجام داده است.

ارسال نظرات