فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه تاکید کرد:

لزوم انتقال حقایق دوران دفاع مقدس به نسل جوان

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه با تاکید بر لزوم انتقال حقایق دوران دفاع مقدس به نسل جوان گفت: ما در دوران جنگ شهدایی با سنین ۱۷ یا ۱۸ سال داشتیم و امروز نیز باید برای تربیت چنین جوانانی تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۹۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی صبح امروز در جمع اعضای انجمن راویان دفاع مقدس شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس درخشان‌ترین صحنه‌های انقلاب و تاریخ معاصر را رقم زد.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه با بیان اینکه حضور جوانان در عرصه دفاع مقدس سبب شد تا حتی یک وجب از خاک کشور نیز به دشمن واگذار نشود تصریح کرد: مردم گیلان با پیروی از فرامین امام خمینی(ره) نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

وی خوداتکایی، خودباوری، استقلال و کسب روحیه ایثار و شهادت را از جمله دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: امروز باید تلاش کنیم تا فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای آن را در فضایی بانشاط برای جامعه تبیین کنیم.

حبیبی با تاکید بر لزوم انتقال حقایق دوران دفاع مقدس به نسل جوان خاطرنشان کرد: ما در دوران جنگ شهدایی با سنین ۱۷ یا ۱۸ سال داشتیم و امروز نیز باید برای تربیت چنین جوانانی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه با بیان اینکه در بیان تاریخ دفاع مقدس باید از اغراق و مبالغه پرهیز کرد افزود: باید از ظرفیت پیشکسوتان جنگ برای انتقال مفاهیم آن دوران به جوانان استفاده کرد.

وی بابیان اینکه رشادت های رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس باید دُرست بیان شود نه دُرشت تصریح کرد: دفاع مقدس به قدری تاثیرگذار است که اگر حقایق آن گفته شود نیازی به بزرگ نمایی نیست‌.

حبیبی راهیان نور را عاملی برای جلوگیری ازفراموش نشدن ارزش‌های دوران دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: راهیان‌نور یک فناوری ابتکاری است که باید از آن برای حفظ ارزش‌ها استفاده شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: در اردوهای راهیان‌نور باید محتوایی به مخاطبان ارائه شود که مملو از تبیین و بیان حقایق و ارزش‌ها است‌.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار