مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فومن با اشاره به اقدامات دشمن در راستای نفوذ فرهنگی گفت: متاسفانه امروزه ارزش‌های انقلاب اسلامی به خوبی به جوانان منتقل نمی‌شود و تحقق این امر نیازمند تلاش و فعالیت بیشتر است.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۰۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاری جایگاه مقدسی است که توانایی کنترل افکار عمومی را دارد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن با اشاره به فعالیت‌های خبرنگاران در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان داشت: امروز خبرنگاران در جبهه جنگ فرهنگی با دشمنان داخلی و خارجی فراوانی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه برخورد حزبی یا جناحی خبرنگاران در حوزه اطلاع‌رسانی خیانت است تصریح کرد: استقلال فکری و عمل مستقل خبرنگار در نظام جمهوری اسلامی باید به یک اصل اساسی تبدیل شود.

حسینی با انتقاد از دیدگاه حزبی و جناحی برخی جراید و رسانه‌ها ابراز داشت: برخی افراد مزدور با قرار گرفتن در جایگاه مقدس خبرنگاری به دنبال تحریف حقایق و توهین به نظام اسلامی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن بیان حقایق را بدون کمی و کاستی از جمله رسالت‌های مهم اصحاب رسانه دانست و گفت: تولید محتوای مستقل و به دور از نگاه حزبی توسط خبرنگاران نوعی خدمت به مردم است.

وی ملت ایران را مردمی آگاه و صاحب تفکر معرفی کرد و اظهار داشت: امروز دشمن توان خود را در عرصه فرهنگی با کار گرفته و لازم است تا اصحاب رسانه نیز با تمام قوا در این حوزه ورود کنند.

حسینی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه فضای مجازی تصریح کرد: متاسفانه امروزه ارزش‌های انقلاب اسلامی به خوبی به جوانان منتقل نمی‌شود و تحقق این امر نیازمند تلاش و فعالیت بیشتر است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: غرق شدن در یک جناح فکری عین ذلت است و توجه به ارزش‌های نظام باید در راس امور قرار بگیرد.

وی غربگرایی را مشکل امروز برخی مدیران کشور دانست و عنوان داشت: بنا به گفته کارشناسان روسی اگر تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال شده، علیه آن اعمال میشد فلج می‌شدند، اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران مانع این امر شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات