خبرهای داغ:
مراسم پنجمین شب نهمین یادواره شهدای مشق عشق قم با تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۰۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در پنجمین شب از شب‌های هشتگانه نهمین یادواره شهدای مشق عشق که شب گذشته در بوستان شهدای آذر قم برگزار شد، حجت الاسلام «مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس طی سخنانی اظهار داشت: اهمیت فداکاری شهدا والامقام در طول هشت دفاع مقدس و شهیدان عرصه دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع) در مقابله با جریان تکفیری هیچگاه نباید از ذهن‌ها فراموش شود.

وی افزود: جریان تکفیری جنایات زیادی را در عراق و سوریه مرتکب شد و حضور قدرتمند جوانان در دفاع از کشور بود که ذیل هدایت‌های رهبر انقلای اسلامی دشمن را به عقب راند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز روحیه جهادی جوانان و توانمندی ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی هیمنه دشمن را فروریخته است، گفت: روحیه ولایتمداری و پشتکار و غرور ملی در کنار تفکر بسیجی و انقلابی سبب شده تا کشور ما پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه دستیابی به فناوری‌های روز برسد.

وی تاکید کرد: رویکرد امروز جمهوری اسلامی مقاومت فعال در عرصه‌های بین الملل است و این راه را با قدرت تا آخر ادامه خواهد داد.

در ادامه «رسول منعم» مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا در تربیت نسل جوان، یاد و خاطره شهدای ورزشکار این استان را گرامی داشت.

در پنجمین شب از شب‌های هشتگانه نهمین یادواره شهدای مشق عشق، با حضور سرهنگ «شمسعلی اسدی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و سایر مسئولان حاضر از خانواده‌های شهدای ورزشکار، شهیدان بزرگوار جعفر حیدریان، سیدعباس میرعبدالباقی، سیدحسین برقی، سیدعلی خوش فطرت، سیدمحمدابراهیم جنابان، سیدحسین هدایی، علیرضا نیازمند، هادی، ولی مهانی و جواد جواهری با اهداء هدایایی تقدیر شد.

همچنین در این مراسم، پریسا حیدری بانوی ملی پوش ووشوی قم و دارنده عنوان‌های قهرمانی نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیحه سرایی در شب میلاد امام هادی (ع)، اجرای ورزش باستانی و قرعه کشی سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات بخش‌های دیگری از مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها