طرح "چهارشنبه‌ها، بسیج، مسجد" در ۲۰ مسجد آستارا اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: طرح "چهارشنبه‌ها، بسیج، مسجد" با هدف حضور حداکثری جوانان در مساجد، در ۲۰ مسجد شهرستان آستارا اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۰۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

سرهنگ جهانبخش آرمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در آستارا یکی از دغدغه‌های اصلی سپاه پاسداران را مسجد محور بودن اقدامات فرهنگی دانست و اظهار داشت: انجام فعالیت‌های فرهنگی در مساجد مبنای اصلی برنامه‌های بسیج مستضعفین است.

فرمانده سپاه آستارا ضمن تشریح اهداف طرح "چهارشنبه‌ها، بسیج، مسجد" گفت: این طرح با هدف جذب حداکثری جوانان در مساجد انجام شده که در قالب آن برنامه‌های فرهنگی نیز اجرا می‌شود.

آرمان با اشاره به تهدیدات فرهنگی موجود در شهرستان آستارا عنوان داشت: هم‌مرزی این شهرستان با سایر کشور‌ها سبب می‌شود تا برخی فرهنگ خواه‌ناخواه وارد این شهرستان شود و ما در تلاش هستیم تا با ترویج سبک زندگی اسلامی، از بروز مشکلات فرهنگی در آستارا جلوگیری کنیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر طرح "چهارشنبه‌ها، بسیج، مسجد" در ۲۰ مسجد شهرستان آستارا اجرا می‌شود تصریح کرد: از این تعداد ۴ مسجد در بخش "باغچه‌سرا"، ۲ محسد در بخش "لوندویل" و ۱۴ مسجد نیز در بخش مرکزی شهرستان آستارا قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا ترویج فرهنگ نماز جماعت را یکی از اهداف طرح "چهارشنبه‌ها، بسیج، مسجد" دانست و افزود: حضور بسیجیان در مساجد مایه امیدواری انقلاب اسلامی بوده و دشمنان ملت ایران را ناامید می‌کند.

آرمان با اعلام اینکه قرارگاه‌های فرهنگی مساجد در قالب طرح "چهارشنبه‌ها، بسیج، مسجد" در آستارا برپا شده است خاطرنشان کرد: به زودی اقدامات جدیدی در قالب اجرای این طرح در مساجد آستارا صورت می‌پذیرد.

ارسال نظرات