به مناسبت بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی صادر شد;
روابط عمومی بسیج اساتید استان زنجان در پیامی سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را به امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت صبور و انقلابی‌مان و همه آزادگان سرزمینمان تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۱۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن پیام تبریک بسیج اساتید استان زنجان آمده‌است:

 

پیام تبریک بسیج اساتید زنجان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

 

" اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. امام خمینی(ره)"

 

مقام معظم رهبری: عطر جهاد و شهادت، در این فضا پراکنده است. آزادگان، کسانی هستند که افتخار سال‌های پُربرکت و پُراجر دوران زندگی جوانی خودشان را همراه دارند و یاد روزها و ساعت‌ها و لحظه‌های دشوار و پُرخاطره‌‌ای را برای ما زنده می‌کنند.هر ساعتی که شما گذراندید، پیش خدا محفوظ است. آن شب‌های طولانی و پُررنج، آن روزهای پُرهراس و دشوار، آن سختی‌ها و فشارها، آن مرغوبیت‌ها، آن گرسنگی و سرما و گرما، آن دوری و غربت و جفا کشیدنِ از نااهلان و ایستادگی در مقابل خواست دشمنان خدا و همه‌ی این ساعت‌ها و لحظه‌ها و رنج‌ها، در دیوان الهی محفوظ است.خیال نکنید که اینها از بین رفت. همه‌ی اینها، مثل یک نوار صوت و تصویر مانده است. یک لحظه‌ای از این لحظات، از بین نرفته و پیش خدا موجود است. ۱۳۶۹/۰۸/۰۲

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان زنجان ضمن ادای احترام و قدرشناسی از سال‌ها مجاهدت و پایداری این دلیرمردان در دوران اسارت، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را به امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، ملت صبور و انقلابی‌مان و همه آزادگان سرزمین‌مان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و توفیق همگان را از خدای بزرگ مسأ لت دارد.

 

 روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان زنجان

ارسال نظرات